Zwroty i reklamacje

Procedury zwrotu zakupionego produktu

  • W przypadku gdy Klient, nie jest usatysfakcjonowany zakupem, lub z jakiegokolwiek dowolnego powodu zechce wycofać się z zakupu, ma na to 14 dni od otrzymania przesyłki z zamówieniem. Termin odstąpienia od umowy, dla Konsumenta, wygasa po upływie tego określonego czasu.
  • Aby skutecznie uruchomić procedury zwrotu, należy przede wszystkim poinformować sklep internetowy o zaistniałej sytuacji. Pierwszym krokiem inicjującym zwrot, jest wypełnienie stosownego, jednoznacznego oświadczenia odstąpienia od umowy sprzedaży.
  • Formularz odstąpienia od umowy, może zostać pobrany z linku poniżej. Klient, nie musi korzystać z oświadczenia w proponowanej formie, może, równie skutecznie, napisać własne oświadczenie, według przyjętych wzorów.
    Oświadczenie, poprawnie wypełnione, powinno zostać wysłane wraz ze zwracanym produktem, na adres sklepu internetowego nazwa, adres – przed upływem terminu odstąpienia od umowy.
  • Zgodnie z artykułem 30, ustęp 3, ustawy o prawach Konsumenta, sklep internetowy Megaclothing, nie umożliwia realizowania wysyłki oświadczeń o odstąpieniu od umowy sprzedaży, drogą mailową.
  • Zwrot zakupionych produktów, powinien nastąpić nie później, niż w czasie do 14 dni, po wysłaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Produkty powinny zostać wysłane na adres firmy MEGA Magdalena Laskowska, ul. Pszczelarska 7, 59-220 Legnica.
  • Zakupione artykuły, podlegające zwrotowi, powinny zostać wysłane w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, z metkami i opakowaniem. Produkty naruszone, użytkowane, zostaną natychmiast odesłane do Klienta, co będzie oznaczać nieuznanie zwrotu. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu: paragon, fakturę.
  • Klient ponosi koszt wysyłki zwracanego zamówienia. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem lub wysłanych w opcji Paczkomaty.
  • Sklep internetowy zobowiązuje się, że w przypadku prawidłowego zwrotu, odeśle określoną kwotę pieniędzy, wynikającą z kosztu zamówienia (cena produktu plus koszt najtańszej wysyłki), na konto klienta wskazane w odstąpieniu od umowy lub przy użyciu tego samego sposobu, jakim zapłacono za zamówienie. Zwrot pieniędzy odbędzie się w czasie nie dłuższym, niż 14 dni od otrzymania odstąpienia od umowy sprzedaży.

Pobierz formularz oświadczenia odstąpienia od umowy sprzedaży.

 

Procedury związane z reklamacją produktu

  • Klient, przed odebraniem przesyłki z zamówieniem, powinien każdorazowo ocenić, czy nie została ona w jakikolwiek sposób naruszona, czy uszkodzona. W przypadku widocznego uszkodzenia opakowania zewnętrznego, ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki. W takim wypadku, należy skontaktować się ze sklepem internetowym, pod numerem telefonu 735 983 983.
  • Klient ma prawo, już po opłaceniu należnej kwoty ewentualnego pobrania, sprawdzić zawartość paczki przy pracowniku dostawcy (kurier, listonosz) i w razie rozbieżności z zamówieniem, sporządzić odpowiedni protokół niezgodności, który będzie stanowił podstawę późniejszej reklamacji.
  • Reklamacja może zostać złożona w przypadku towaru niezgodnego z opisem, z wadami fabrycznymi.
  • Reklamację złożyć można wysyłając odpowiednio wypełniony formularz reklamacji pocztą, na adres firmy nazwa, MEGA Magdalena Laskowska, ul. Pszczelarska 7, 59-220 Legnica, lub poprzez e-mail, pod adres bok@megaclothing.pl.
  • Klient, do formularza reklamacji, powinien dołączyć odpowiedni dowód zakupu – może to być paragon lub faktura, dopuszczalne są również kopie tych dokumentów.
  • Klient może skorzystać z formularza reklamacji, dostępnego w linku poniżej. Może również napisać własne oświadczenie, pamiętając o zachowaniu odpowiedniego wzoru.
  • Oświadczenie reklamacyjne powinno zawierać: dane Klienta (informacje osobowe, kontaktowe i adresowe), nazwę i rodzaj produktu, który ma podlegać reklamacji, datę zakupu, szczegółowy opis wykrytej wady, okoliczności i datę jej zauważenia oraz żądania wobec sklepu internetowego, związane ze sposobem rozpatrzenia reklamacji.
  • Klient, zgodnie z zasadami reklamacji, może żądać od Sprzedawcy usunięcia wykrytej w zakupionym produkcie wady, wymiany towaru na inny, obniżenia ceny za wadliwy produkt. Może również wymagać odstąpienia od umowy sprzedaży.
  • Klient zobowiązany jest do dostarczenia wadliwego produktu do Sprzedawcy, w wybrany przez siebie sposób. Produkt powinien być czysty.
  • Megaclothing oceni zasadność zgłoszonej reklamacji i w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia, poinformuje klienta o dalszym postępowaniu w tej sprawie – uznaniu bądź nieuznaniu roszczeń.
  • Jeśli reklamacja zostanie uznana za zasadną, Klient zostanie poinformowany o sposobie realizacji roszczeń i otrzyma stosowną do żądań rekompensatę, w formie: wymiany produktu na nowy, pozbawiony wad, obniżenia ceny produktu, naprawy wady produktu lub zwrotu pieniędzy.
  • Jeśli reklamacja zostanie odrzucona, Klient otrzyma stosowne, szczegółowe uzasadnienie. Produkt, zostanie odesłany do Klienta, w ciągu 14 dni roboczych.

Pobierz formularz oświadczenia o reklamacji.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl