Pytania i odpowiedzi

MEGACLOTHING FAQ – ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

Pytania dotyczące rejestracji i Konta Klienta

Jak prawidłowo dokonać rejestracji w sklepie internetowym Megaclothing?

Aby założyć Konto Klienta, wystarczy kilka prostych czynności. Pierwszym krokiem jest kliknięcie w przycisk „zarejestruj konto”, by zainicjować procedury. Gdy pojawi się formularz rejestracyjny, należy uzupełnić go danymi, zgodnie ze wskazówkami. Finałem czynności, jest potwierdzenie chęci posiadania Konta Klienta, poprzez kliknięcie w przycisk potwierdzenia. Konto Klienta będzie aktywne i w pełni funkcjonalne, po dokonaniu aktywacji – link aktywacyjny zostanie wysłany na e-mail Klienta, podany w formularzu rejestracji.

 

Co mogę zrobić w przypadku utraty hasła?

W przypadku, gdy hasło zostanie zapomniane, lub utracone w jakikolwiek sposób, wystarczy zgłosić chęć odzyskania hasła, poprzez kliknięcie przycisku „odzyskaj hasło”. Instrukcje dotyczące dalszych kroków, zostaną przesłane na adres e-mail Klienta.

 

Czy mogę dokonać zakupów w sklepie, bez uprzedniej rejestracji Konta Klienta?

Oczywiście, zakupy bez rejestracji, w sklepie internetowym Megaclothing są możliwe. Należy jednak pamiętać, że w przypadku Klientów dokonujących zakupów bez logowania, system nie jest w stanie zapamiętać preferencji, historii zakupów, czy danych do wysyłki. Jeśli Klient nie posiada, lub nie chce skorzystać z Konta, będzie musiał każdorazowo wpisywać dane do formularzy.

 

Chcę zmodyfikować dane osobowe, adresowe. W jaki sposób to zrobić?

Zmiana danych Konta Klienta, wymaga zalogowania do panelu i kliknięcia opcji „edytuj”. W tym momencie można swobodnie zmodyfikować imię i nazwisko, adres, adres do wysyłki czy dane do faktury. Zapamiętanie wpisanych danych, pozwoli na przechowanie ich do czasu kolejnej edycji lub na stałe – zależnie od woli Klienta.

 

Moje konto zostało zablokowane – co robić?

Blokada Konta Klienta, może nastąpić w wyniku wykrycia działań niepożądanych, niezgodnych z regulaminem sklepu internetowego, narażających na szwank działanie sklepu lub mających szkodliwy wpływ na innych Klientów. W wypadku blokady, należy skontaktować się z obsługą sklepu internetowego, poprzez jeden z wybranych kanałów kontaktu.

 

Pytania dotyczące zamówień i wysyłki

W jaki sposób mogę dokonać zamówienia?

Zamówienie uważa się za przekazane do realizacji, w momencie potwierdzenia chęci zapłaty za wskazany towar. Poszczególne produkty, po dokładnej analizie rozmiarów, należy dodać do koszyka, następnie wygenerować formularz sprzedaży i uzupełnić go zgodnie ze wskazówkami. Po wybraniu sposobu zapłaty i dostawy, wystarczy potwierdzić chęć zakupu.

 

Jak dowiem się, czy moje zamówienie zostało przekazane do realizacji?

W momencie dokonania zakupu, Klient otrzyma stosowne powiadomienie na adres e-mail, podany w formularzu sprzedaży. Będzie to sygnał, że zamówienie zostało zapisane w systemie sklepu internetowego. Status realizacji, można sprawdzić logując się do Panelu Klienta, bądź kontaktując z obsługą sklepu internetowego, poprzez jeden z wybranych kanałów kontaktu.

 

Kiedy mogę się spodziewać przesyłki?

Czas realizacji zamówień zależny jest od wybranego sposobu płatności oraz dostępności produktów na magazynie. Zamówienia wysyłane są po otrzymaniu zapłaty za wybrane produkty, lub od razu – w przypadku wysyłki za pobraniem. Czas oczekiwania na dostarczenie paczki:

Poczty Polskiej - do 3 do 5 dni roboczych (w skrajnych przypadkach do 14 dni roboczych)
Firmy kurierskiej - czas oczekiwania do 3 do 5 dni roboczych.                                                                                                InPost (paczkomaty) - do 3 do 5 dni roboczych.                                                                                                                          Odbiór osobisty - możliwy natychmiastowo w zależności od dostępności poszczególnych produktów (Poinformujemy Cię jak tylko towar będzie gotowy do odbioru)

Szczegóły w zakładce – CZAS I KOSZTY DOSTAWY oraz CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

Czy możliwa jest edycja zamówienia, już po przekazaniu do realizacji?

Zmiana zamówienia nie jest możliwa poprzez Panel Klienta. W przypadku gdy płatność nie została jeszcze przekazana, a przesyłka wysłana, można skontaktować się z obsługą sklepu internetowego, w celu usunięcia zamówienia i złożenia poprawnego.

 

W jaki sposób można zapłacić za dokonane zamówienie?

W zależności od preferencji i możliwości Klienta, dostępnych jest kilka opcji płatności za zakupy:
• płatność kartą,
• szybkie przelewy poprzez Blue Media S.A.,
• przelew tradycyjny,
• płatność przy odbiorze.

Dodatkowe informacje w zakładce – FORMY PŁATNOŚCI

 

Czy mogę otrzymać przesyłkę na adres inny niż podany w Panelu Klienta?

Klient każdorazowo, może wpisywać dowolny adres, na który ma zostać wysłana przesyłka z zamówionymi produktami.

 

Czy jest możliwość otrzymania faktury?

Aby otrzymać fakturę, podczas dokonywania zamówienia, należy zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu sprzedaży oraz dołączyć wymagane dane. Faktura zostanie wysłana wraz z zamówionym towarem.

 

Pytania dotyczące zwrotów i reklamacji

Czy mogę oddać produkty zamówione w sklepie?

Klient ma prawo do wycofania się z umowy sprzedaży, w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. W tym celu, powinien wypełnić i odesłać formularz odstąpienia od umowy sprzedaży, zgodnie z regulaminem. Od daty wysłania formularza, zostaje naliczane kolejne 14 dni, w czasie których, Klient powinien zwrócić zakupione przedmioty do sklepu, w określony regulaminem sposób.

 

Po jakim czasie zostaną mi oddane pieniądze za zwrot towaru?

Sprzedawca ma 14 dni na zwrot pieniędzy Klientowi, liczone od dnia otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy.

 

Co mam zrobić w przypadku odebrania uszkodzonego produktu?

Jeśli paczka lub towar, dotrze do Klienta w formie uszkodzonej, niezgodnej z zawarta umową sprzedaży, Klient ma prawo złożenia reklamacji. Wada produktu powinna zostać stwierdzona wcześniej, niż dwa lata od przekazania produktu Klientowi.

 

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Aby reklamować produkt, należy odesłać go wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji, na adres sklepu Megaclothing – uzupełnić.

 

W jakim czasie zostanie rozpatrzona reklamacja?

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej złożenia. Jeśli reklamacja nie zostanie uznana, sprzedawca odeśle towar Klientowi, wraz ze stosownym uzasadnieniem.

 

Pytania dotyczące asortymentu

Czy wszystkie produkty przedstawione na stronie, są dostępne „od ręki”?

Informacje o brakach na magazynie, są umieszczane w opisach produktów.

 

W jaki sposób dobrać prawidłowy rozmiar?

Aby w satysfakcjonujący sposób ocenić i wybrać odpowiedni rozmiar produktu, zalecamy korzystanie z dostępnych na stronie sklepu internetowego tabeli rozmiarów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl